Які склоочисники кращі, кращі двірники
І хоча дуже багато залежить від бренду, контролю якості та країни-виробника, все ж двірники насамперед розрізняються за своїми конструктивними особливостями і можуть мати один з таких форм-факторів:
- Каркасные дворники
- Бескаркасные дворники
- Гибридные дворники
- Зимние дворники
- Задние дворники
- Оригинальные дворники
У більшості випадків двірники підбирають саме за форм-фактором, особливо якщо на автомобілі використовується одне з найпоширеніших кріплень. І тільки після цього вже звертають інші деталі: виробники склоочисника, країна-виробник, ціна.
Каркасні склоочисники (двірники)
Класичні двірники. Зараз їх уже вважають застарілими морально, проте багато автолюбителів "старої школи" віддають перевагу саме каркасним щіткам склоочисника. Їх конструкція дуже проста: є металевий корпус, на ньому є кріплення (як правило, це звичайний гачок, але останнім часом з'явилися і моделі зі змінними кріпленнями), на нижній частині - закріплена гумка певного розміру.
Такі щітки не можна назвати практичними, оскільки вони не завжди щільно прилягають до скла, мають посередні аеродинамічні показники (можуть видавати шум на високих швидкостях) і, крім цього, взимку у щілинах корпусу замерзає вода, яку буває дуже складно. Тим не менш, є автомобілі, на яких рекомендується використовувати тільки каркасні двірники: це машини з рівним, не зігнутим склом, примітно класичні позашляховики. Крім цього, частину оригінальних щіток досі виробляють у форм-факторі каркасного склоочисника.
Безкаркасні (плоські) склоочисники (двірники)
Найпоширеніші на сьогоднішній день двірники. Прості у виробництві, зручні в експлуатації, довговічні та надійні. Багато виробників двірників вже відмовляються від каркасних щіток на користь плоских склоочисників на пластині або безкаркасних у звичному розумінні цього слова. Іноді їх називають гумовими двірниками чи каучуковими.
Майже всі безкаркасні двірники виготовлені за одним і тим же принципом. Це металева або пластикова основа, покрита гумою (каучук), часто зі змінним кріпленням по центру. Знизу закріплена гумка двірника. Власне все. Даний форм-фактор відрізняється хорошими аеродинамічними характеристиками та відсутністю шуму під час роботи. Їх легко очищати взимку від снігу та льоду. Деякі моделі безкаркасних склоочисників додатково закріплюють гумку з обох боків спеціальними пластиковими накладками. У бюджетних моделях щіток ці накладки закриті гумовим кожухом.
Одним із різновидів безкаркасних щіток прийнято вважати плоскі двірники. Вони трохи здешевлені у виробництві, за рахунок того, що в конструкції використовується менше гуми. Але тільки в корпусі сама гумка двірника ідентична. Вона кріпиться на металевій пластині, що зверху покриває невеликий шар гуми. Говорячи простою мовою, відмінність лише в тому, що плоскі двірники не так круто виглядають. Функціонально вони нічим не гірші і не кращі.
Гібридні склоочисники (двірники)
Дуже популярні в Японії гібридні двірники встановлюють на японські автомобілі прямо з конвеєра. Вважають, що це одні з найнадійніших двірників. Насправді так і є: їхній корпус настільки гарний, що частіше з ладу може вийти гумка, ніж, скажімо, в корпусі з'являться люфти або механічні пошкодження.
"Гібриди" славляться не тільки міцністю конструкції, але й зручністю експлуатації в зимовий період, а також непоганими аеродинамічні характеристики. Так вони майже не видають шуму, а очистити їх легко за допомогою скребка для льоду або зимової щітки. За конструкцією, вони виконані наступним чином: за основу взято класичний каркасний двірник і вже щільно закритий металевим або пластиковим кожухом, який повністю повторює його форму. Це збільшує вагу щітки, а водночас і щільність прилягання до скла. Такі двірники не рекомендуються для автомобілів, які мають сильний вигин лобового скла.
Зимові склоочисники (двірники)
Для країн із холодним кліматом маркетологи спеціально розробили так звані зимові.склоочисники. Звучить це дуже вражаюче і їх хочеться купити одразу, як тільки випав сніг. Однак насправді ж це не більше, ніж маркетинговий прийом. Такі щітки жахливо працюють у літній період часу, а найчастіше в них використовується гума невисокої якості, яка до теплої пори року просто не доживає. Скажімо, якщо Trico ICE - також "зимові" двірники - це безкаркасні двірники для наднизьких температур. Те саме Champion Winter - зовнішня щітка, яка так жодного разу і не дожила до літа у тих, хто купив її взимку.
Шумні, громіздкі та незграбні – так можна охарактеризувати зимові двірники. Що зробили маркетологи: змусили інженерів вигадати спосіб очищати щітку від льоду одним рухом руки. У результаті на виході вийшла каркасна щітка, запакована в кожух з м'якої гуми. Її справді можна один раз вдарити або добре струсити і крига відразу відстане від двірника. Однак це призвело до того, що зимові двірники дуже галасливі і мають просто жахливі аеродинамічні характеристики. За рахунок високої парусності вони починають рипіти вже на швидкості 50 км/год. Сам же м'який кожух часто рветься і, крім естетичного страху, здатний подряпати ваше лобове скло.
Задні склоочисники (двірники)
Ззаду зазвичай використовуються оригінальні пластикові або каркасні щітки склоочисника. Якщо на задньому склі використовується тип кріплення гачок, це може бути безкаркасний задній двірник. Зазвичай їх важко підібрати, але ми знаємо, як знайти задній двірник.
За конструкцією задні двірники ідентичні каркасним щіткам. Суть пластикових оригінальних задніх двірників така сама, як у каркасних, але корпус - із пластику. Ці двірники використовуються рідше передніх і знаходяться ззаду, а тому аеродинамічні характеристики задньої щітки не так важливі. Виробники двірників намагаються зробити якісними. Їхня вартість, як правило, висока.
Оригінальні склоочисники (двірники)
Окремо варто виділити оригінальні двірники. Деякі автовиробники, котрі хочуть заробити на розхідниках великі гроші, вигадують оригінальні кріплення двірників. І сумісні щітки для таких автомобілів буває знайти дуже складно. Але найчастіше сумісні щітки з'являються через півроку, як автомобіль сходить вперше з конвеєра.
Бувають (дуже часто) і випадки, коли кріплення двірників стандартні, проте автовиробник пропонує оригінальні двірники. Наприклад, ви можете побачити два різні комплекти BOSCH або Denso, - сумісні та оригінальні. Це абсолютно однакові двірники, але на "оригінальних" ви побачите логотип автомобіля, скажімо, BMW чи Audi. А ось ціна "оригіналу" буде вдвічі-втричі вищою. Чи варто переплачувати за коробку з лого? Ми не впевнені. А тому в таких випадках пропонуємо аналоги, які абсолютно точно такі ж по конструкції та якості.
То які двірники краще?
Певного рецепту як вибрати кращі двірники немає, - кожен вибирає їх, виходять зі своїх переваг до конструкції, бренду та країни-виробника. У більшості випадків ми говоримо покупцям, що найкращі склоочисники - гібридні та безкаркасні. Пояснюємо, у чому їх відмінності, рекомендуємо на той чи інший автомобіль конкретну модель, виходячи з вигину лобового скла та умов експлуатації.
Каркасні щітки останнім часом рекомендуємо все рідше, але це вже застаріла конструкція. Далі покупець уже робить вибір, виходячи із ціни. Загалом, в асортименті нашого інтернет-магазину поганих щіток немає, кожна модель, яка представлена на онлайн-вітрині, здатна пропрацювати від 6 до 18 місяців, залежно від умов експлуатації.
Поради, статті та огляди











